25 december 2011

Juldagen, crusing längs Kvikkjokksvägen......




4 kommentarer:

  1. väldigt vackra bilder. ser mystiska ut:)

    SvaraRadera
  2. Wooow för bild nr.2 Jag föll pladask....
    Jag kommer bara in på en snabbvisit för att önska dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
    Hoppas att det blir ett lika bra fotoår 2012 som det har varit i år så att jag får följa dig och dina toppenbilder ett år till.
    Lycka till!!!!
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera
  3. Hej Gunilla

    God fortsättning och ha ett underbart foto år. Är så imponerad av dina fina bilder och hur bra du kan få till det med blixt. Det är jag urdålig på. Hoppas det kommer en ny DX kamera det här året med bra iso egenskaper det längtar jag efter. Det skulle förhoppningsvis bidra till lite fler bilder under denna mörka period.

    Ha det bra.

    Patricia Nordforss

    SvaraRadera