8 augusti 2011

Fotokurs i Årrenjarka

Då har man landat i verkligheten efter fyra dagars fotokurs för Elisabeth Gustafson/N. Vi höll till i det natursköna Årrenjarka, ett par mil från Kvikkjokk. Det har varit otroligt spännande, lärorikt och inspirerande.....jag har lärt mig jättemycket.
Vi nosade på Makro, nattfoto, landskap, panorering, komposition och mycket mer......en hel del teknik, som jag verkligen behöver! Att sedan förläggningen var nästan lyxig, med en mat som man sent ska glömma gör inte saken sämre. Vi fotade natt och dag, vandrade ut i det norrländska landskapet, kröp, ålade och fotade för brinnande livet....sedan genomgång av bilder, ris och ros och många glada skratt.
Här kommer lite smakprov av mina bilder från kursen, jag har inte hunnit gå igenom alla ännu, det kommer säkert mera.....












6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder. Det kurset der er det vel mange som kunne tenkt seg. Bare "litt" misunnelig sjø... Den soppen med skivene, Blåklokkene, mosen ... herlig. Gleder meg til flere bilder. Kos deg med bearbeidingen av bildene.

    SvaraRadera
  2. Mycket inspirerande kurs tydligen. Härligt bildsvep!

    SvaraRadera
  3. underbara bilder, tittar på de igen och igen, så fina är de ... tror en sån kurs är guld värt, speciellt om man ser dina bilder. Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  4. Du är en fantastisk konstnär och bildskapare. Jag är barnsligt förtjust i makrobilderna. De lever i en egen värld. Du skulle kunna göra en sagobok av dina läckra "storkbilder".

    SvaraRadera
  5. Skitsnygg serie! Favoriten blir nr 4!!

    Steffe

    SvaraRadera
  6. Tack för uppmuntrande kommentarer, uppskattas!

    SvaraRadera